Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Karin - 17 oktober 2013 17:58

Jag bryter mina oroliga tankar med att prova de 13 plagg som jag fått hem från asos.com. Otroligt nog passade allt bra! Jag har i vanliga fall storlek 38 men beställde storlek 12 (vilket jag tror motsvarar storlek 40?) Jag mätte mina mått enligt "gravidmåtten" på asos hemsida och allt passade. I de flesta plagg finns det såklart växmån men en klänning var förvånansvärt tight, trodde inte ens att det var ett mammaplagg ;)

Bildbomb --> Håll till godo

Av Karin - 17 oktober 2013 10:01

Dagen före dagen. Och jag kunde inte sova inatt, hur ska det gå? Jag har plötsligt drabbats av oro för Pyret. Vet inte varför. Är orolig att något ska vara fel. Att Pyret inte har ben eller armar, att hjärnan inte är utvecklad eller att Pyret är svårt sjuk/missbildad. Det är fruktansvärt tärande och jag hoppas att KUB:en imorgon tar bort min knäppa oro och byter ut den mot lycka istället. Det hela går nog hand i hand med att jag inte längre känner mig gravid, visst är det skönt att slippa alla tråkiga sypmtom men dem tryggade mig och fyllde på så sätt en funktion.


Snälla, håll en tumme eller två för oss imorgon kl. 08.00





Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards