Alla inlägg den 18 november 2014

Av Karin - 18 november 2014 14:41

Tyvärr kunde läkaren redan på plats se att jag har cellförändringar (igen). Hon kunde dock inte säga något om hur mycket eller hur pass allvarliga de var. Även om de återigen "bara" är lätta förändringar kan det finnas anledning att ta bort, sa hon. Operation då, antar jag? De gör tydligen lite olika, beroende på ålder och om en har barn, verkade det som.

Jag bajsade i alla fall inte på mig. Men hon sa att hon nog klippt i ett blodkärl, så jag blödde massor. Kanske måste köpa cyklo-F sa hon, eller åka in akut om det blir ännu mer på tok med blödandet.. Det vore just snyggt. Det är NOG nu.

Bara invänta kuvertet och hoppas på det bästa.

Bebis är i all fall världens bästa. Alla som ser henne tror att hon är en pojke, haha. Min goding.

Av Karin - 18 november 2014 14:31

Jag har många drömmar mumera. Sånt som jag vill göra. Försöka. Sätt som jag vill leva på. Det är otraditionella sätt, mer osäkra, såna som (kanske) inte ger en stadig inkomst. Eller som ger fett mycket pengar. Det vet en inte. Osäkra kort liksom. Ibland är drömmar såna. Hela tiden snurrar tankarna på olika idéer och planer för framtiden.

Våga.
våga inte.

Jag har alltid känt att jag inte riktigt hör hemma på "vanliga" jobb. Trodde först att det handlade om att jag behövde vara ledare, att inte ingå i en arbetsgrupp utan leda den. Nu är jag osäker. Eller kanske säker. Jag vill leda mig själv. Inte kämpa med omotiverade människor. Jag vill ha kul, jobba olika mycket och styra själv. Jag vill göra olika saker och inte känna söndagsångest. Kreativitet.

Jag har haft ett alldeles för stort kontrollbehov för att ens våga tänka tanken innan. Aldrig trott att jag kunnat eller varit bra nog. Jag har också behövt frigöra mig, hitta mer av mig själv och få paus från ekorrhjulet.

Jag är klokare nu. Jag har varit på botten och funnit svar. Så himla klyschigt. Men sant.

I veckan tar jag ett första steg mot en av dem. Drömmarna alltså.

Hjärtat slår hårdare.
Men nu kör jag.

Av Karin - 18 november 2014 09:06

Behöver bajsa. Försöker bajsa. Har ont om tid. Bebis missnöjd. Jag sen. Måste åka. Ska lämna nytt cellprov. Bajsnödig. Lämna cellprov bajsnödig. Fan.

Någon som känner igen sig?

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards