Alla inlägg den 29 november 2014

Av Karin - 29 november 2014 18:56

Har tagit mig en funderare. Igen. En gör nog ofta det när flera sjukdomar påverkar samtidigt.

Inte längre säker på att det är PMS. Ser ett annat mönster.

Jag mår bättre när jag håller igång och aktiverar mig. Mår dåligt på morgonen när jag vaknar men kan kicka igång mig. Sticker hemskt i fötterna när jag vaknar på natten. Halsen gör ont. Svullen. Jag är supertrött. Sömnig och dåsig. Matt i kroppen. Lätt huvudvärk till och från. Arg och stissig i kroppen.

När jag aktiverar mig känns det bättre för stunden. Efter att ha gjort "massor" förra veckan var denna vecka vilotid. Direkt började jag må dåligt. Kopplade ihop det med mensen men jag tror nu att den bara råkade infalla på samma tid.

Egentligen handlar det nog om sköldkörteln. Jag tror inte att dosen medicin är tillräcklig.

Det här gör mig orolig över påverkan på min utmattning. Jag aktiverar mig för att slippa må dåligt, far framåt lätt manisk mellan olika saker för att slippa känna det där olustiga i kroppen. Samtidigt tömmer jag mina depåer och riskerar bakslag i utmattningen. När kommer i så fall de bakslaget? Blir orolig över julen.

Sköldkörtel-mådåligt eller utmattnings-mådåligt? Pest eller kolera.

Jag hoppas att jag sliper lägga till en operation pga cellförändringar ovanpå detta nu.. Väntar på kuvertet, borde komma inom en vecka eller max två.

(Ska lämna nya prover på sköldkörteln nu i veckan, förhoppningsvis justeras dosen).

//det är mycket nu.

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards